Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Reklamace - Otázky a odpovědi
REKLAMACE - OTÁZKY A ODPOVĚDI
Přišla mi poškozená zásilka, co mám dělat?
Přesto, že se snažíme veškeré zásilky pečlivě zabalit, dochází někdy vinou nešetrného zacházení dopravce k jejich poškození. Veškeré zasílané zboží je však pojištěno a za poškození zásilek zodpovídá vždy dopravce. Je proto nutné s ním neprodleně při doručování sepsat reklamační protokol (na pozdější reklamace není brán zřetel) a nás následně informovat o poškození zásilky. Poškozené zásilky doporučujeme nepřebírat a nechat je vrátit na naši adresu.
Přišlo mi něco jiného, než jsem si objednal.
Vyřizování vašich objednávek věnujeme maximální pozornost, přesto se může stát, že dojde k nějakému pochybení. V takovém případě nám obsah zásilky neprodleně reklamujte. Došlo-li k zaslání jiného zboží, toto nepoužívejte (odpovídáte za případné poškození) a neprodleně zašlete zpět na naši adresu. Veškeré reklamace způsobené naší chybou vyřizujeme zcela na naše náklady.
Zbraň (výrobek XY) se mi rozbila, co mám dělat?
Veškeré informace, jak postupovat při poruše či reklamaci zbraně, máte uvedeny v jejím záručním listu. Pokud se vám zbraň či jiný výrobek koupený u nás rozbil, dále jej nepoužívejte, aby nedošlo k jeho vážnějším poškozením. Během záruky nic nerozdělávejte (není-li v návodu uvedeno jinak), ani nezkoušejte opravovat, ať zbytečně neporušíte záruční podmínky. Vadné zboží zabalte nejlépe do původního obalu (je uzpůsoben pro bezpečný transport) a předejte nám k opravě. Výrobky k opravě můžete předat i osobně během pracovní doby v servise na adrese:
Jan Šulc - Bohemia Air Soft
Lánovská 1550
190 16 Praha 9 - Újezd nad Lesy
nebo nám je na tuto uvedenou adresu poslat.
Pozor, na reklamaci k nám můžete posílat (dávat) pouze takové výrobky, které jste si u nás zakoupili. Pokud jste výrobek koupili jinde, je nutné reklamaci dle zákona uplatnit vždy tam, kde byl výrobek zakoupen! My vám můžeme jinde zakoupený výrobek opravit jen na vaše náklady.
Co mám poslat spolu s vadným výrobkem do opravy?
Spolu s výrobkem musíte do opravy předat (zaslat) vždy:
- úplný výrobek tak, jak byl zakoupen (např. zbraň, zásobník,…)
- jedná-li se o AEG (automatické elektrické zbraně), dejte (pošlete) nám spolu se zbraní i vaši baterku, kterou se zbraní používáte
- originál záručního listu (jedná-li se o zboží v záruce)
- dopis s popisem jak k závadě došlo, co ji podle vás mohlo způsobit, jak se výrobek choval před vznikem závady,… (pomůžete tím lokalizovat vadu a ulehčíte a zrychlíte práci servisu)
- zpětný kontakt na vás (úplnou adresu a telefon) - nestačí jen venku na balíčku
- seznam všeho, co nám posíláte, aby bylo možné ověřit úplnost zásilky.
Toto vše je nezbytně nutné nám předat (poslat)spolu s výrobkem (nestačí to tedy napsat například jen předem e-mailem).
Na co se vztahuje záruka?
Záruka je ze zákona poskytována na výrobní vady výrobku. Nevztahuje se tedy na vady, které vznikly provozním opotřebením při jeho užívání či závady způsobené uživatelem. Mezi závady způsobené uživatelem patří především různé silou způsobené lomy na výrobcích (pádem apod.), není-li v nich patrná materiálová vada, "hlavně" ucpané špatnými kuličkami (např. od "stánkařů"), ztracené části, nevhodným zacházením v rozporu s návodem k použití, poškozené výrobky (např.přemazané, nenamazané či špatným olejem mazané zbraně)… Záruční nejsou rovněž takové závady, které způsobil uživatel či neautorizovaný servis neoprávněnými zásahy do výrobků.
Jak rychle řešíte reklamace a opravy?
Reklamace a opravy se snažíme řešit co nejrychleji, chápeme že, vás závada omezuje ve vašem koníčku. Nejsme však schopni některé opravy upřednostňovat - to by bylo nefér k ostatním.