Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Doprava a platba
OBJEDNÁVKA - VYŘIZOVÁNÍ, ZPŮSOB PLATBY, ZPŮSOB ZASLÁNÍ, DALŠÍ POPLATKY
Jak udělám objednávku v tomto e-obchodě a co musím u objednávky zvolit?
1) Nemáte-li dosud požadované zboží "v Košíku" vložte jej tam z karty zboží tlačítkem "Přidat do košíku", následně v obsahu košíku můžete měnit počet kusů a odebírat z něj položky (to co třeba nechcete)
2) Pokud již máte v košíku vše co chcete nakoupit, přejděte dále tlačítkem "Pokračovat v objednávce".
3) Zobrazí se vám informace o dopravě a platbě. Zde vyberte způsob dopravy:
- Osobní odběr
- GLS CZ
- Česká pošta – Balík na poštu
- Zboží nad 3000 CZK DOPRAVA ZDARMA
a platby:
- dobírka (pro placení v hotovosti při přebírání zboží na poště či u řidiče přepravní služby)
- hotově (pro přímou platbu v hotovosti u nás při osobním odběru)
- bankovní převod (pro platbu předem na účet - ušetříte část nákladů za dodání)
Na závěr dejte "Pokračovat v objednávce"
4) Následuje formulář pro vyplnění doručovacích údajů. Dále přejdete tlačtkem „Pokračovat na rekapitulaci“
5) Následuje rekapitulace objednávky. Kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“ odešlete objednávku. Na e-mail vám obratem přijde potvrzení o obdržení objednávky.
Jakým způsobem probíhá vyřizování objednávky?
Poté, co vytvoříte a odešlete objednávku, dostanete na svůj e-mail automatickou odpověď, že vaše objednávka byla přijata do systému e-shopu. Od této chvíle začíná naše práce s vyřízením vaší zakázky.
Vytvořené objednávky jsou v pracovní době průběžně stahovány (obvykle ráno vždy za předchozí den) a rozděleny podle způsobu platby a dopravy.
Objednávky placené platební kartou jsou převzaty a veškeré zboží je pro vás připraveno, zabaleno a hned odesíláno. V případě jakéhokoliv problému vás pochopitelně kontaktujeme.
Objednávky placené převodem jsou převzaty skladem a veškeré zboží je pro vás zarezervováno ve skladu. Poté je vám zaslán e-mail s potvrzením rezervace zboží a informacemi k provedení platby na náš účet. Platbu proveďte co nejdříve, protože zboží na vaši adresu zasíláme po jejím obdržení na náš účet. Pokud nám od vás nedorazí platba do 2 týdnů, je rezervace zboží i vaše objednávka zrušena. O zrušení je zákazník informován e-mailem.
Objednávky placené dobírkou, které nejsou podepsány elektronickým podpisem BAS, jsou nejprve ověřeny telefonicky na vámi uvedeném tel. čísle. Při rozhovoru dojde k potvrzení objednaného zboží, prvotnímu ověření plnoletosti zákazníka při koupi zbraně nebo kuliček a upřesnění způsobu a termínu doručení zboží.
Zákazníky, jejichž objednávky na dobírku se nám nepodaří telefonicky ověřit, informujeme SMS (je-li uveden mobil) a e-mailem. Pokud ani poté nereagují, je jejich objednávka po zhruba 14ti dnech zrušena. Pro rychlé vyřízení vaší objednávky je tedy nezbytné napsat nám platné telefonní číslo, na němž vás můžeme během dne zastihnout (případně nám můžete i sami zavolat). Znovu upozorňujeme, že zboží (zbraně, kuličky, pyrotechniku) mohou objednávat pouze osoby starší 18-ti let. Objednávku na "otce" tak nemůže potvrdit "10ti letý syn"!!! Na ověřování objednávky nám neodpovídejte formou SMS, veškerá naše telefonní čísla jsou na ústřednu, která SMS nepřijímá.
Ověřené zásilky se vyfakturují, zabalí a odešlou. O odeslání zásilky je zákazník opět informován e-mailem (včetně způsobu jejího zaslání).
Objednávky na osobní odběr jsou zkontrolovány s našimi skladovými zásobami, zboží je zarezervováno a poté zákazníka informujeme e-mailem, že je zboží připraveno k osobnímu vyzvednutí na prodejně v Praze 9 - Újezdu nad Lesy. Zboží na osobní odběr rezervujeme pro zákazníka maximálně 1 týden, poté je rezervace zboží i objednávka zrušena. O zrušení je zákazník informován e-mailem.
Kdy bude vyřízena moje objednávka s osobním odběrem?
Všechny objednávky s osobním odběrem vyřizujeme vždy až následující pracovní den ráno. Pokud je v ten den objednávka kompletní a připravena, je o tomto zákazník vždy ihned informován (mailem či telefonicky). Stejně tak v případě, že nějaké zboží z objednávky není dlouhodobě k dispozici, či se musí doobjednat, je taktéž zákazník informován. Vzhledem k omezeným kapacitám skladu na prodejně, není vždy v našich silách mít všechno zboží připravené hned následující den po obdržení objednávky, přestože je takové zboží uvedeno jako „skladem – ihned k odběru“. V takovém případě je nutné zboží přivézt z našich hlavních skladů, což může jeden den trvat. Pokud si tedy přijedete na prodejnu pro vaše zboží, aniž byste obdržel informační mail o připravené objednávce, nemůžeme vám zaručit, že všechno zboží bude k dispozici. Samozřejmě, že samotná objednávka s osobním odběrem je nezávazná a tedy se může změnit či zrušit.
Jak dlouho u vás trvá vyřízení objednávky?
Při vyřizování vašich objednávek se snažíme postupovat co nejrychleji. Pokud vše probíhá hladce, je zboží u vás doma obvykle do 3 až 14 pracovních dnů. Pokusíme se vám odpovědět jasněji na konkrétním příkladu: Objednávku uděláte ve středu večer a budete si přát dodat zboží na dobírku službou GLS. Ve čtvrtek ráno tak bude vaše objednávka stažena, dopoledne vám budeme volat, a pokud se vám dovoláme, bude zakázka tentýž den vyřízena a expedována. V pátek během dne vám ji tedy na uvedenou adresu doručí přepravní služba GLS. To vše pochopitelně, pokud nebude ve čtvrtek či pátek zrovna státní svátek, zboží bude skladem a GLS vás zastihne - musíte být tedy následující den na uvedené adrese k zastižení, aby vám to bylo doručeno. Z nejrůznějších dalších důvodů se však vyřizování objednávky může také zdržet, a proto vám doporučujeme dělat objednávky raději v dostatečném předstihu. Nejrychlejším způsobem zaslání zásilky poštou je zvolení služby Balík do ruky. Služba Balík do ruky je vzhledem k termínům svozů od nás přibližně o jeden den pomalejší, než přepravní služba GLS, ale její výhodou je, že v případě, kdy vás řidič nezastihne doma je zásilka uložena na vaší poště (7 kalendářních dnů), kde si ji můžete později pohodlně vyzvednout. Na vyžádání po ČR zasíláme i službou EMS, kterou využíváme spolu s GLS i do zahraničí.
Kolik stojí poslání zásilky do místa XY v ČR?
Cena zásilek pro koncové zákazníky je po České republice stanovena paušálně. Informaci o ceně naleznete v rámci procesu objednání dle zvolené varianty a aktuálně platného ceníku.
Poštou - Balík do ruky (Česká pošta) 155,- Kč
Přepravní službou GLS je 120,- Kč za dopravu + doběrečné 33,- Kč
U zásilek v hodnotě zboží do 200,- Kč je účtován manipulační poplatek 15,- Kč.
Balné není u zásilek účtováno.
Můžu si u vás objednat i do zahraničí (například na Slovensko)?
Ano, většinu zboží běžně zasíláme i do zahraničí. V případě některých položek (např. pyrotechnika či znehodnocené zbraně) to do některých zemí bohužel není z důvodu platných zákonů možné.
Jak se řeší objednávky do zahraničí?
Podobně jako ty do ČR. Zásilky do zahraničí se telefonicky neověřují (veškeré informace dostanete při objednávacím procesu případně následně e-maily). U zásilek do zahraničí požadujeme platbu předem na náš účet či platbu platební kartou, na Slovensko je možné zaslání i na dobírku pouze službou GLS (dobírka se vybírá v EUR a je přepočtena aktuální kurzem ke dni fakturace). U zásilky je při platbě bankovním převodem započten poplatek za mezinárodní bankovní platbu "SHA", ostatní poplatky nese zákazník. Pro naše zákazníky na Slovensku máme založen účet vedený u ČSOB, na který lze z ČSOB SK vložit platbu bez mezinárodních poplatků i pro odesílatele. Znehodnocené zbraně a některou pyrotechniku do zahraničí zasílat nelze! Jakmile úhrada dorazí na náš účet, odesíláme zboží. Ceny za dodání jsou vyčísleny dle destinace a váhy a zobrazí se vám v průběhu objednacího procesu. Zásilky řešíme zpravidla službou GLS (v rámci zemí EU) a poštovní službou EMS či prioritními leteckými balíčky (kde není EMS dostupná) do zemí mimo EU.
Jakým způsobem zasíláte zboží?
V našem e-obchodě si můžete vybrat ze tří způsobů zaslání zboží:
- Českou poštou - Balík do ruky (nelze takto zasílat pyrotechniku)
- Službou GLS
- Službou GLS Europe (na Slovensko a do zemí EU)
a) poštou - Balík do ruky
Jak a za jak dlouho mi přijde zásilka poštou jako Balík do ruky?
Zásilky odeslané poštou jako Balík do ruky doručuje pošta rychleji. Zásilku lze očekávat obvykle do dvou až tří pracovních dnů od jejího ověření. Nezastihnou-li vás při doručení doma nechají ve schránce lístek a zásilku si pak můžete vyzvednout na vaší poště. Úložní doba je 7 dní. Zásilky odeslané jako Balík do ruky mohou být také na dobírku (postup výběru peněz je stejný jako u zásilek poštou). Česká pošta od nás sváží zásilky každý pracovní den cca v 10 hodin dopoledne.
b) GLS
Jak funguje služba GLS?
GLS je kurýrní přepravní služba nikoliv pošta. Vždy odpoledne jsou zásilky vyzvednuty u nás a během noci pak dopraveny na depa v jednotlivých krajích. Z nich pak vždy ráno vyjíždí řidiči s balíčky na trasy směrem k zákazníkům. Zásilky jsou tedy doručovány na uvedené adresy během následujícího pracovního dne po odeslání. Pohyb své zásilky můžete sledovat on-line na stránkách http://welcome.gls-czech.cz/ po zadání přepravního čísla (toto číslo vám zašleme e-mailem po expedici zásilky od nás). Na těchto stránkách si můžete rovněž upřesnit čas a místo doručení. Je vhodné dát na sebe například adresu do práce, či na jiné místo, kde se zdržujete během dne, nebo naopak určit doručení večer domů. Je-li zásilka na dobírku, převezme od vás řidič při předání balíčku zároveň i peníze.
Když nebudu doma, nechá mi řidič balíček na poště?
To bohužel nenechá, protože pošta a GLS nejsou jednou firmou a GLS proto nemůže předat zásilku poště. Pokud nebudete doma nechá vám řidič ve schránce lísteček a doručení se řeší znovu další den. Služba GLS doručuje balíčky 2x (pokud se neozvete na dispečink jede s ním řidič znovu automaticky další den), pokud vás ani pak nezastihne, vrací zásilku automaticky zpět.
Je možné si domluvit konkrétní hodinu, kdy mi balíček dovezou?
Přesnou hodinu doručení nelze 100% garantovat ani ovlivnit z naší strany. Služba GLS však umožňuje pomocí webového rozhraní či telefonicky s dipečinkem dojednat čas doručení.
c) GLS Europe a EMS
Jak funguje služba GLS Europe a EMS?
Zásilky GLS jsou expresní mezinárodní kurýrní balíčky, které máme sjednány v rámci zemí Evropské unie. Služba EMS je tomu ekvivalentní, ale místo kurýrní služby je zajišťována v jednotlivých zemích poštou. Toto zaslání nabízíme především do zemí mimo EU, například do USA či Asie. Do zemí kde není služba EMS poskytována zasíláme zásilky jako prioritní letecké poštovní balíčky.
Osobní odběr
PRODEJNA OTEVŘENA
Na adrese : Ratajská 504, 190 16 Praha 9 – Újezd nad Lesy
Prodejna - Bohemia Air Soft
Otevírací doba :
Pondělí | 09:00-17:00 |
Úterý | 09:00-20:00 |
Středa | 09:00-15:00 |
Čtvrtek | 09:00-20:00 |
Pátek | 09:00-17:00 |
Sobota | ZAVŘENO |
Neděle | ZAVŘENO |
Platba lze na prodejně - hotově a platba kartou